Retourneren

Online Discounters retouren procedure

Ik wil iets retourneren, wat moet ik doen? Neemt u voor het retour zenden contact op met onze klantenservice, bel naar (+31) (0)40 711 40 80 of mail naar klantenservice@onlinediscounters.nl. Als het mogelijk is om een product of een deel van uw bestelling te retourneren dan ontvangt u van ons klantenservice team het retour adres.

Laminaat:
Pakken laminaat die over zijn, zijn niet te retourneren tenzij het een groter aantal pakken is, dit gaat dan altijd in overleg met Online Discounters, afhankelijk van het merk laminaat en de hoeveelheid kan het mogelijkerwijs wel retour genomen worden. Er worden indien de pakken laminaat retour komen wel altijd 15% aan kosten in rekening gebracht op de pakprijs i.v.m. handeling en administratiekosten. U bent zelf verantwoordelijk voor het inmeten van uw oppervlakten van uw vloer. Als u de ruimten goed inmeet en daar 5 procent bij optelt dan heeft u nooit een veelvoud aan pakken over. Te veel bestellen doet u op eigen risico. Als het laminaat retour genomen kan worden kunnen enkel ongeopende en geheel onbeschadigde pakken retour. Vervoerders plakken altijd stickers op de verpakking, dit dient u te voorkomen omdat de pakken anders niet meer onbeschadigd zijn. De stickers zullen wij weer moeten verwijderen namelijk en dat gaat niet zonder beschadigingen, daarop zal u iets moeten verzinnen dat u de pakken verpakt met bv een folie zodat daar de stickers op geplakt kunnen worden.

Jaloezieen, horren en ander maatwerk producten:
Het retourneren van maatwerk producten is niet mogelijk. Deze producten zijn voor u op maat gemaakt en kunnen daarom nooit retour gezonden worden tenzij het product niet goed voor u gemaakt is of beschadigd bij levering.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen? Dit is helaas niet mogelijk.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren? De verantwoordelijkheid en de kosten van het retour zenden komen voor uw rekening, tenzij anders overeengekomen (in geval van gebreken bijvoorbeeld). Wanneer u de bestelling ongefrankeerd retourneert zijn wij genoodzaakt extra kosten à € 12,50 in rekening te brengen plus de daadwerkelijke kosten van het retourneren.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen? Dit is helaas niet mogelijk.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt? Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen? Als er iets niet klopt met de bestelling die u heeft ontvangen of (een deel van) uw bestelling is beschadigd, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen u dan adviseren wat te doen en u helpen het probleem op te lossen! Bel naar (+31) (0)40 711 40 80 of mail naar klantenservice@onlinediscounters.nl.

Heeft u een retourenbalie? Wij hebben geen retourbalie. Bel voor een afspraak met onze klantenservice, bel naar (+31) (0)40 711 40 80 of mail naar klantenservice@onlinediscounters.nl.